Friday, October 24, 2014

Salam Perak Aman Jaya

Assalammualaikum hihi /lambai tangan/

Alhamdulillah still bernafas di atas kuasa Allah. Ok tadi aku stalk belog sendiri hahahha ya Allah subhanaallah /istigfar bebanyak/ ;;
Banyak benda yang aku merepek di post-post yang lepas U_________U

So, aku tahu korang rendu sama aku kennnnn? kangen sama aku kennnnnnnn? Aku tahu itu /angguk/
Alhamdulillah aku bersyukur kerana masih berpeluang untuk belajar ilmu2 Allah ini.. Allah..

Rasa macam rendu bonda yang terchinta plus ayahanda yang terchenta pulaks ahakss. Jangan nak mengada-ngada la Izzati oi nak manje-manje T__________T

Subhanaallah..Rendu sama aku punya amah-amah. Sabiera sayang,apa khabar awak di sana? Lama sudah kita tak contact kan..How I wish I can turn back the time. So that I can spent my times with you kahkah so cheese Izzati pui! Just in case lah kan,aku harap kita punya persahabatan still on. Mueehehe

Syi sayangggggggggg,annyeon! ^^ Wait for me ok baby ushuk asham kahkah gelinyaaaa hihi. Aku tengah hadapi final yang sangat sayang dekat aku ni. So,while kau tengah spending time dengan cuti sem kau tu,sabarlah tunggu aku ok? :D Nanti kita spazz pasal kpop ya? hahahah eh tak.. pasal calculus u_________u

Zulkarnain and Azim hahahahahhaha guys lols aku usya post pentaque aku tadi weh. Lol tetibe rendu kenangan-kenangan kita masa main pentaque. transform menjadi hitam /not so hitam/ bersama-sama. Pressure sesama..bagi semangat sama-sama.. I rindu lah uolsssss.

okay so sape lagi? haa buat suami yang terchenta :

Our CEO to be, I know nowadays you are freaking busy with your schedules /betul tak spelling?/ ahaksss but what I am sure that you will love me like forever ahhaha poeber kan bb? kahkah. Jaga tao tu bebaik hahah dia bukan boleh survive sensorang. Mesti nak bau ketiak awak kahkah. Tao ya,kalau tak kuat, ingat awak punya mama ok? mama sentiasa berada di sisimu ecece hak tuih!

Peoples always throw hates to you yeobo ya hahahhaha but you've been training for fucking 7 years. So,your sprit...amused me so much! I adore you sayang :3 Jaga kesihatan lu okay. I takde di sisi you senantiasa hahahahhaha . dehell that i am typing ._______________.

Sem 1 dah nak berakhir..Allah...begitu pantas masa sprint tinggalkan bayanganku. Kuatkanlah semangat ku ya Allah../tangan da penat taip/

Next sem duduk dengan kawan ya Allah..tbh sangat tak sedia .____________. takut tak ngam well i am not friendly with happiness. Rasa nak lari je hahah .___________. Bakal rinduin sama budak-budak arasku huhuhuhuuh. Aras 2,i laffffffffftttttttttttttttttt youuuuuuuuuuuuuuu /xoxo/

Ayahanda ku sayang,cinta,suka hihi. Jangan lupa amik daku di Perak ini ya? Aku sentiasa menunggu kelibatmu :D Ku rindu muka mu yang menjadi pujaan hati ku. Ku rindu kasih sayang mu.../nyanyi/ hahahahha ok ea ayah? Jangan lupa date kita huhuhuh muah.

Tangan dah penat nak taip heol anyone? sape nak tolong type untuk aku kah kah okay lah. Fath sedang merindui aku huhuhuuh  maafkan lah ayat2 di atas hihi. Dah lama tak update post har har.










No comments:

Post a Comment