Friday, October 31, 2014

Mood Sewemban dah ni

Assalammualaikum semuaanyaaa /waving hand like a diva/ muahahahah
Basically i am listening to taeyang's song which is ais noiss lipzz aha that song was so amazing ehe our taeyang nailed it!

Okay tujuan harini ingin menyatakan bahawa aku merindui itu Seremban ya bandar terchenta
Tolonglah cepatin masa ini,aku sudah lemas dengan schedules di sini ahahah dengan final examnya
ya Tuhan,salurkan kekuatan pada diri

Shafinaz pun dah mula wasaping aku menanyakan bilakah habis finalku ahah

Rendu sama aku kah PINAZ?

Hahahahahaha aku pun kangen sama kamu
2 paper je lagi tinggal huhu tapi rasa macam 20 paper pulak bebanannya u____u

Haaaaa! Aku dah mula pack baju² dan buku²
Kahkah nampak tak semangatnya aku ahahah
Thanks to Ashikin sebab tolong aku packing semua barang even aku rasa dia yang pack barang aku hahaha bukan aku yang pack xD
Dia dah sesuai dah untuk khawin hahahahahaha dengan sape ekin? Dengan dia!

Rabu neksweek insyaallah iols dah officially habis final exam huntuk semester wahid ni.
And then esoknya insyaallah ayahanda terchenta akan datang menjemputku /winkeu/

Niat di hati bila ayah sampai di depan kamsis nanti nak cakap macam ni;-

'ayah,izinkan saya untuk drive kereta apabila kita henda pulang ke teratak kita ini'

Agagagaga tapi rasanya macam ayat tu takkan keluar dari mulut ni u_______u
Tapi tak kira jugak! Nak bawa jugak kereta bila balik sewemban nanti aha aha ahak

Eh okaylah beta mau berundur ya kalian semua
Sudah banyak yang beta luahkan di sini ha ha
Assalammualaikum yeorobun














No comments:

Post a Comment