Tuesday, November 11, 2014

Should I be proud?

Assalammualaikum aha yihaaaa i am homeeeeee! :D Okay,let's start with Krisho picture xD



Alhamdulillah sudah selamat sampe di rumah /swag/ ahaha berdua saja sama ayah yang terchenta semasa dari Perak. Hujan yang maha lebat mengiringi seolah-olah memahami apa yang aku rasakan ketika itu. Btw,kesempatan aku untuk drive keta dari Perak ke rumah punah ranah semuanya. Berantakan kata Indonesia hahahah.

Well, aku tak ada cukup keberanian untuk meluahkan isi hati aku yang lama aku pendam ni kahkah yela kan..even kakak aku da dapat drive keta bapaku u________u sedihnya~/lalala/ 


' When we are together,we are perfect.100. ' -Kris-

Kau yang cakap tu dulu but look at now. What happened dude? You leave us! You freaking leave us like how dare you. Fer now,we live with the memories that we have spent. /maaf broken eng/

Enuff. Lupakan perkara yang dh berlaku.

Ahahahah maafkan saya yeorobun XD ter-emosi pulak tadi hihi. SO....aku ada usya kawan-kawan aku yang lain dulu. Ada yang da lanjutkan pelajaran di negara orang hoho tahniah peah! jangan lupa diri dan sentiasa ingat maha pencipta kita :D
And ada yang aku agak jeles sebab aha aha dia pandai sangat. Major in chemistry and got 100% for that subject. Subhanaallah and kata Math susah sangat tapi dapat 49/50. Ya Allah,rasa macam nak menyorok je diri ini u.u Rasa kerdil sangat berbandingkan kawan yang tu T>T mohon terjun bangunan Izzati.

Rasa sedih jugak sebab tak sure dapat banggakan parent sendiri ke tak. Kakak aku pandai aha but adik dia? krik krik. Takde konfiden langsung aku ni hahahhaa subhanalllah. insaflah kamu Izzati.
24/11 result for sem 1 akan keluar percaya atau tak aku tak nak tengok. Rasa seram sejuk sangat >< 

Even belum dapat sekarang pun,aku da dapat bayangkan. Flying colours or not? Aku serah pada Dia. Dia dah saksikan betapa penat jerih aku hadap final exam untuk sem 1. Betapa banyak effort yang aku telah beri dan push. ahahhaha baru sem 1 dan merengek cepat la habis. Pressure gila aku final exam untuk sem 1 ni u____u

Ibu la yang paling risau agaknya ;A; bukan agak tapi pasti. Oho ibu,maafkan saya. Mana taknya,asyik ganggu ibu je. Ibu,takut lah ni bu. Ibu,kejap lagi ada test. Ibu,harini last subject. Percayalah,mak aku yang paling tak tenang duduk rumah hahahahahah thank you ibu sebab sudi ada pada jatuh dan bangkit saya.



This is me when ada baki 2 subject masa final exam ritu. Bila nak habis ni,ya Allah. Cepatkan lah masa hahahahha. Last subject aku Basic Surveying Computation.Which is my fav aku hahaha tp ada one time aku dapat 12/40 hahaahhahahah terus terkejut beruk. Terus down gila. Ujian dari Maha Pencipta. Hadapi je dengan tabah ^^

Setiap apa yang berlaku,pasti ada hikmahnya. Selalu dengar ayat tu kan? atau smthg yang berkaitan dengan tu. Hahahah benda tu sangat betul. Percayalah kalian. 





Rasa nak ketuk je diri sendiri. Tak bersyukur di atas apa yang telah terjadi. Allah. Maafkan di atas kekurangan ini. Terlalu banyak tengok orang berbanding dengan diri sendiri. Allahu. Syukurlah apa yang kau ada Izzati. Yakin sahaja pada Dia. :) and yeah,gamba selalu takde kaitan dengan entry xP

Hokaylah,mau pergi dulu..Assalammualaikum :p










































No comments:

Post a Comment