Saturday, March 28, 2015

Alhamdulillah.


Assalammualaikum semuanyaa and junmyeon juga! hihi. Aku dekat rumah Najma ni hihihi teman dia tido.

Okay,sudah comfirm se-comfirmnya ayah jemput aku nanti. Masyaallah. Terima kasih Allah.

Aku wassap mak aku cakap aku habis last paper hari apa and pukul bape.

'Ayah kta x. Naik bas dia kta'

Masa tu aku cam apaaaaaaaaaa hahahahaaha tidakkkkkkkkk xD

Then cepat2 wassap ayah

'Ayah..mahu nggak amik adik masa final nnt?Huhuhu'

'Apa dik...yg mna adik nk la. Naik bas ke ayh amik ke

'Hahaha mesti la nk ayah amik hihi'

'Yola bila dn hari apa'

'22.04.2015'

Alhamdulillah. Syukur gila aku bila ayah nak amik xD Rasa selamat bila ayah amik hihi. And...aku ajak ibu ikut jugak hahah tp ibu kata ada budak nak jaga..so end up hari sabtu baru balik. Hihi tapi takpe,ibu ada....yayay. Boleh spend time sesama hihihi.

Tapi,kena alert jugak. Kita mampu merancang,tapi Allah yang menentukan. Semoga plan aku ni Allah permudahkan. Amin yarabbal alamin..














No comments:

Post a Comment