Wednesday, April 22, 2015

Is this the ending?

Assalammualaikum fellas hahahahah ok semua saya di cc kah kah IZZATI PERGI CC WOI HAHAHAH GILA LAH, Dekat sini ramai gila lelaki zzz main dota la bola apa lah hahaha serius memekak tapi who cares kan,

hana
dul
sey

FINALLY THE FINAL IS ENDED!!!!!!!!!!!!!!

Idek how to express my feelings. Idek whether I have to be happy or bias? Allah mung ni Izzati. But I think I have to be happy since now I can freely watching dramassss! Hew hew kau tahu betapa aku try tahan nafsu untuk tidak tengok cerita korea tp sometimes kalah jugak u____u

so 22.4.2015, tarikh keramat di mana subjek surveying computation merupakan subjek last untuk final sem 2 ini! FUH.. ekceli,subjek ni aku sangat takut. Idek why. Benda ni memang dari sem 1 doh hahahahah aku takut aku blur masa dalam final. Tapi,kita kena letak keyakinan kita pada Allah. Kita da usaha kan? So, go with the flow lah :3

I am dating with Afiq hahahahahah a.k.a Afiqah muahahah she's sitting beside me while watching Running Man. hahahahha kau tahu,ekin,virda and Ain dah  balik rumah memasing hari ni. Tapi kitorang? HAHAHAHH

Aku balik Sabtu since my parent gonna fetch me instead riding a bus hahahah. So,Afiqah teman aku hahahahha baik sangat dia ni. Well,anak jati Perak kan..Rumah dekat je,setengah jam dari rumah kitorang.. so,dia dengan gembira hati teman hahahhaa aiyoo gurl i love you.

Alak sedap sangat lagu baekhyun ni ish ish da la dapat no 1 semalam. Ayo boy chukahaeyo ok ^^ I can't wait to watch MARRIAGE NOT DATING oh my god i just can't asdfghjwertyiol234567890pk!@#$%^&*(

IDEK I FANGIRLING SO MUCH ON THIS STORY WHAT THE HECK THIS STORY GOT ME LIKE >-----<o PLEASE SOMEONE SAVE ME. GONG GI TAE,WHY WE MEET SO LATE? WHY YOU SO HANDSOME? YOUR FACE IDEK HOW TO DESCRIBE NOR EXPLAIN. BABY WHY SO CUTE ARGHHHH

THIS GUY IS SO RUDE HEOL HE BREAKS MY HEART. WHENEVER HE MAKES CUTE FACES,THE EAGER TO PUNCH,KICK IS REAL. AH IF I MEET YOU IDEK WHAT TO DO. MAYBE JUST STARING YOU AND THEN FAINT. hahahahahahah\

Ha,Adibah and the gang tumpang rumah aku sehari hihi this sem kan,rumah aku macam jadi pusat pengumpulan data hahahahha alhamdulillah,dapat rezeki free tolong amik orang punya kertas. Banyak kenangan yang telah tercipta dalam sem 2 ni. A lot of mistakes that I have learn.

I still remember when Afiqah,ekin and I stayed up hahahhah. We've been watching 'MARRIAGE NOT DATING' hahahaha I will not forget this moment! We laughed like crazy. We cried too. Shit. Together we fangirling over this drama hahahhha. At the end,Shikin gave up and slept around 3 AM while Afiqah and I still staying up.

kahkah when I remembered ,

'/in my hear/ this will be the last time. After this episode end,I will get to sleep'

AT THE END

'Afiqah let's watch another episode,can ah?'

THIS HAPPENED UNTIL 7 O'CLOCK. DUDE.\

HAHAHAHAHA kalau mak aku tahu ni memang kena la weh hahahahha aduh,,,,maafin saya ibu u___u saya tak tahan nak tengok cerita itu. Cerita itu menarik sangaaaaattt. Dan lawak. Dan sedih. Dan menarik. Dan sedih. Dan annoying dan dan dan.

Along,tahniah ok. Tbh aku sedih sebab tak dapat ada di samping kau masa tu, Bila tengok gambar yang diorang hantar,rasa cam sakitnya tu disini di dalam hatiku /nyanyi/ . Tengok kau punya tunang tangkap gambar dengan ibu............................................................. :------')

So,harini kami akan tidur bersama Adibah,Ecah and Intan! Hehehhehe tashabarrrrrrrrrr. Ok la you all,gtg. Nak fangirling ost marriage not dating hahah assalammmualaikum.

and tajuk cam tak kena dengan entry hahahaha

No comments:

Post a Comment