Friday, June 19, 2015

Last night.

Tbh,I am not ready to leave my family aha drama sungguh. Tapi this is the truth. Tak tahu camne kawan aku yang nak khawin tu akan kuat untuk berpisah dengan family. Well,kita da sedia maklum bila seseorang perempuan tu da khawin,tanggungjawab ayahnya akan pindah ke atas suami. 

So....i am wondering...aku ni yang esok nak balik poli ni pun still cam tak caya. Rasa nak putar balik masa. 2 hari dapat berbuka with family. Alhamdulillah. Harap kawan aku tu okay dengan bakal suami dia :)

..
.

But I am questioning myself,why being like this? Pasif je aku tengok diri aku ni. Lemau tahu? Lemah betul bila pikir nak balik poli ni. Tak sedia nak berpisah dengan ibu actually hahah. I need to reflect myself. Sedar lah diri. Kalau dugaan camni pun tak dapat tempuh,dugaan besar camne tu agak eh ghoman kau? 

Allah. Mohon salurkan kekuatan pada diri ini. Diri yang hina dan sentiasa buat dosa..

No comments:

Post a Comment