Friday, November 27, 2015

Dear you,


Bismillah..

Dear family,

Alhamdulillah. Im so thankful for having such a great family. I am sorry for all my bad behaviour. My anger when I cannot control it. My 'moody' faces that I show to all of you. Jinjja..I am sorry. Aha,bila nak balik ni la baru nak appreciate what had happen in my semester breaks.

As we know,I have finished my final exam on 3rd November and tomorrow which is today 28th November, I'll be back to college stuff. My sentences is limited when I type it in english language but who cares ahaha this is mine tho.

I think this is enough,

thanks. Thanks a lot. I appreciate and so happy to be in this family. I told my mother yesterday,

'ibu adik nak makan kek coklat la t___t tetibe rasa nak makan'

and tara....keesokkannya akak aku buat dengan gigih.Hahahahha aku tersentuh. Sungguh. Tapi aku malas nak show off sebab nanti diorang pelik tengok perangai aku tu. Huhu. Btw,thanks akak for that kek coklat kukus! Sedap bak hanggggggg. Kempunanku dimakbulkan juga akhirnya hahah.

Sambal ikan bilis has become like my tradition to bring it to my college. Hahaha and taraaaaaa. Again,akak aku dengan gigihnya buat sambal ikan bilis di dapur harini. Aku? Dok sibuk tengok tibi hahahahah selalunya mak aku yang masak..tapi akak aku pulak yang masak. Dia dah pandai masak dah sekang ni. hahahah boleh khawin dah woi.

Bermulah semester baru pada 30.11.2015. Aku harap aku dapat buang this heavy and bad feelings. Aku akan cuba belajar elok2. Ayah selalu pesan, 'belajar elok2' . Kalau aku teringat je,mesti nak nangis rindu T_______T. Alhamdulillah, sem ni aku agak kurang subjek berbanding dengan sem lepas. Sem lepas merupakan sem yang paling hectic dan chaos hahahaha. 

Okay lah,aku nak tido. 4;14 AM dah sekang ni hahaha . Should hit the sack rn. daaa assalammualaikum. And oh ya,pray for me okay!:)













No comments:

Post a Comment