Saturday, November 28, 2015

Hargai


Marilah kita berhuhuhu dalam waktu yang serba hening ini xD okay guys,so basically esok is d-day. The last day. The important day. Dia dah datang dah hari yang aku paling nak elak.

Balik kolej

Anda dah bersediakah Nurul Izzati untuk semester 4 ni? ya tuhan,berikanlah aku kekuatan untuk terus hadap dalam kancah dunia yang pelbagai ragam ni. Aku rasa nak nangis dekat mak aku la hahahahhah ini sangat random doh. that thought all of sudden coming to me xD

Thanks ayah,ibu and akak sebab sudi hantar aku balik ke Perak. Izzati biasalah mengada nak ibu hantar dia balik kolej. Boleh je balik naik bas,tapi ni la masa nak manja dengan ibu buat last time haha.

Just looking what they have done for me.....its tearing me up. It just why I cant be like my sister? my bros? Kuat dan tak lemah. Tak lembik dah mudah mengalah. Positive dan tak pikirkan sesuatu dengan mendalam gila.

Kekadang aku konpius dengan diri sendiri,maksud nama sendiri dah cakap 'kekuatan'. Tapi kenapa perangai aku bias sangat. Aku rasa maksud nama kita ni ada kena mengena dengan hidup kita. Kekuatan. So now,aku lemah.........sangat lemah.......maybe one day,aku akan kuat? dan terus kuat? demi family,umat islam dan negara. Who knows kan?

Forever in your heart. Ibu,ayah,along,bangah and kakak.....adik sayang korang sesangat! Even kita selalu tegang antara siblings,but that things lah yang eratkan kita lagi. Thanks for always support me and not leave me. You're my life......

No comments:

Post a Comment