Sunday, May 8, 2016

o-o


ibu, thanks for always being with me through my ups and downs. Tak tergambar betapa ibu sabar dengan aku. Ibu je yang paham aku bila aku gaduh dengan akak aku. zzzz

aku envy dengan sape yang ada hubungan adik beradik yang rapat. Yang even kau keluar sesama semua,cerita semuanya antara satu sama lain. How lucky you are. Pls be thankful. Idk whether im being myself during this sem breaks. Is this the real of you, Izzati? idk mannnn.

Bila aku rasa gembira kejap, aku rasa sedih lepas tu. Aku benci semua yang aku kena hadap. I hate her. Untuk kali terakhir, kau tak boleh jadi orang yang baik ke? cakap baik2. jangan buat muka. Kau nak tahu aku behave gini sebab perangai kau la. smh I have to be like this. Im hot-tempered. I hate everything.

Rasa sedih bila diorang dapat bercakap antara satu sama lain dengan gembiranya. Gelak2, senyum diorang. And here i am trying to be heartless. I hate watching that. kalau aku try cakap...its awkward...aku tak serapat itu. And i am trouble maker.

aku la orang yang paling pemalas

aku la orang yang paling kurang ajar

aku la orang yang paling orang benci dlm kelompok tu

aku la orang yang paling kuat merajuk

aku la orang yang paling baran

aku la orang yang paling cepat dengki semuanya

AKU LA ORANGNYA.

tapi..

Tuhan ada. Tuhan ada sentiasa dengan aku. Terima kasih tuhan. Terima kasih....









No comments:

Post a Comment